A Long Day

Blir du arg om jag blir lyckig?sun
Blir du ledsen?
Kan du fölora något du inte har?
Kräva nåt som inte är ditt?

Blir du glad när jag misslyckas?
Blir du nöjd?
Ser du misslyckande som förlust?
Är det inte nödvändigt?

Blir du bättre om jag blir sämre?
Blir du finare?
Tror du att jag bryter ihop?
Såg du inte min styrka?

Sega tider i skolan, nu som det bara är veckor kvar.
3orna försvinner o det är en sorg. Hur ska jag överleva?
Jaja...Hoppas jag överlever 90orna iaff...
En regnig dag som inte har gett mig solsken är vad jag upplever idag...
O jag som har fotbollsträning!!! illa illa....

Dikten där ovan är några tankar o funderingar som jag satt å tänkte på här om dan..
Ibland så intalar vi oss saker som är rätt så löjliga bara för att vårt medvetande ska må lite bättre....
Men fungerar detta i längden??.... Tveksamt...

Sitter o lyssnar på låten "in love with an angel" och det passa ju bra i dessa tider ;-)
Haha...jaja...ska man lugna sig eller tända till??? Inte vetja...Haru några goda råd?

Love Michie


Kommentarer
Postat av: Amor, Cupido Kärleksguden.

Mycket fin dikt! Nog om detta...

Angående din fråga;
Jag tycker du ska lugna ner dig lite. Det är min magkänsla. Vet inte hur du känner. Men just nu ska du låta tiden gå och alla intryck smälta.

2006-04-20 @ 17:44:33
Postat av: Sara Bergenwall

Jag måste bara påstå att du skriver väldigt rörande & du är helgrym på att utrycka dig! Jag hoppas att det löser sig med allt...

2006-04-24 @ 21:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback