After the Sunset

Tjenixen:D

Då var det vacka 14 och vi är inne i pre-posken. Inte vet jag allt som ligger framför men livet ser ljust ut.
En fantastisk tid har börjat och jag njuter varje dag, som är full av glädje och överraskningar.
Positiviteten osar...
Vilken tid!!! Allt bara ljusar och jag ser hur livet börjar forma sig till stabilitet och ökande glädje.

Hasse O Becca: Skulle önske dere var her og kunne väre med meg i mitt livs beste dager.

"Happiness is not a destination. It is a method of life." joy
                                                     - Burton Hills

Glädjen som finns inom mig
Glädjen som jag sprider
Glädjen som du ger mig
Glädjen som lever

Den sanna glädjen

Yess...Be happy:D:D
Love from Me


Kommentarer
Postat av: arash

kul att det känns så i livet nu, men när känslorna försvinner så glöm ej vart du har din fasta grund...psalm 25 love/a

2006-04-03 @ 21:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback