En Blick Tillbax....

Ja idag har jag tagit en blick tillbax på alla mina bloggar.
Där hitta jag alla möjliga typer av bloggar, korta o långa, trista o glada, poesi o citat, bra och mindre bra.
Men det jag lade märke till var hur många glada, positiva och lyckliga bloggar jag hade skrivit.
Det verkar som om något genomsyrar majoriteten...
Jag måste då ge en tack till den personen som har burit mig hela vägen:

Gud

Du som alltid varit där och styrkt mig, du min klippa, mitt allt


Alla har vi sämre o bättre dagar, även jag. Men jag känner en stabilitet i det hela. En identitet, en mogenhet, ett löfte om en framtid fylld av ljus och glädje,
Allt detta vill jag dela med er, först o främst mina vänner, men även alla er andra bekannta.
Ni är alla på nåt sätt en del i mitt liv o jag vill här ge er möjligheten att få veta hur det går, på gott o ont. För hur svaga vi är i oss själva i svåra tider så är det alltid en töst att dela med sig till andra, få råd och stödj.

När jag kolla genom alla mina bloggar fann jag några ord jag igen vill dela med dig:

When life becomes worth living
When sunshine force away the shadow
When true joy hides in the heart
When pain have to surrender

Then I know I've found the sweet joy

When the day is bright
When sorrow is far away
When the true me step forward
When all things turns beautyfull

Then I know I've found the sweet joy

When I see you

Then I know I've found a true friend
                                                              //Micke

Tack o godnatt. Love Mikey

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var länge sen jag läste här, tiden går..!
Hur är det?
Mmm.. visst är det så, trots motgångar finns det en glädje och ett hopp som bara Gud kan ge,
var välsignad

Postat av: Sara Bergenwall

Jamen du, tack... Vadå roligt när vi kommer? du menar gymnasiet? Ja du lär ju slippa mig iallafall, det blir inget LO för mig. kramkram /sara

2006-04-26 @ 21:30:41
URL: http://sarabergenwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback