En Lugn Tisda

Hej hej :D

En lugn och skön dag närmar sig slutet och jag ser bara fram emot våren nu och längtar till varma tider.
Lite träning i dag annars har jag inte gjort mycket...Man känner att det är bra att man får ta det lite lugnt en liten period nu innan påsk.

Sitter och funderar på vad sommaren kommer bringa, och jag övervägar vilka val jag ska göra, arbete o fritid o allt det där. Hmm..undra undra..kanske jag blir lite klokare.
Ska kanske till italien när skolan slutar men allt beror på så mycket.... beror på, beror på....hm..knaset...Inte tänker jag vara borta så mycket för jag vill ha en lugn sommare och inte vara borta hela tiden.

Jaja..kanske ska lugna tänkandet litt och gå å lägga mig...

Sov gott allihop...

Love, Micky


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback