Fabulous Tuesday

Hello Gottfolk

Början på lovet har varit helt okey, med mycke vila och lugn så jag har skakat av mig alla tankar om skolan.
Även hittat på lite kul, som i går när jag o min mamma hade en ensam kväll, och i dag när jag åkte o bowla med Madde. Vi mötte på Carro, Frida o Michaela i stan o då gick vi på cafe. Frida o Carro har vart i Australien o backpackad i 3 mnd!!!!! Så vi satt o hörde på deras äventyr. Nästan som att se en film:P för de berätta rikti bra.
Sen så tog jag upp fotbollen i dag:D
Det var skitkul attkomma igång igjen efter alla dessa mnd utan fotboll. och det gick riktigt bra till tider, även om jag hade lite sämre perioder. Men allt i allt en strålande dag.

Man behöver verkligen att roa sig lite under lovet.

Några djupare tankar och funderingar har jag inte haft...Eller kanske...Har tänkt lite men det blev liksom inget vettigt ur det hela. Jag tror jag börjar bli lite snurrig på mina gamla dagar ;-P hehe...

Jaja..i morn så ska jag tänka riktigt hårt! Så får du höra massa vettigt o bra:D

Hejdå // Love Mike

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback