Make Life Good

HEJ

vakna lite sent idag(typ halv fyra) så jag har långa timmar framför mig.
Städa vardagsrummet i dag och det blev riktigt snyggt, sen skulle jag ut o jogga fast d gick inte så bra.Fic nån konstig smärta i låret men det ordnar sig nog. Åkte sen till stan me knapp margin och mötte Mia. Vi gick sen o kolla på Ice Age2, en underbar o rolig film. Sen fick jag schyss hem:D Tackar..

Man det händer när jag kommer hem, för va ser o hör jag?
Mina föräldrar står å småtjafsar över några kock-böcker!!!!!!!!!!!!!!
I allsin dar..Sånnt önskar man att ingen skulle behöva uppleva.

Just då brister något innom mig. JAg blir arg-ledsen. Hur kan de vara såhär barnsliga???
Några böcker som aldrig äns har varit öppnade, som ingen av de använder, och det blir värsta grejen?
Jag sitter här nu me tårar i ögonen och måste säga jag inte vet helt va jag ska göra...
I'm getting sick of this.....hmm'
                
Önskar mig bort
Till en annan värld  
Vart detta ej händer

Där glädje är glädje
Och sorgen långt borta
Där vill jag va

Dock finns ett ljus i dessa tider och det är du som bryr dig. Du som är den underbaraste. Du som ingen sorg mig ger. Du som ger av din kunskap, tid och glädje.

Sen finns det ju en speciell en också ;-)

With Greatest Love, Micke


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback