Nåt mer...

Livet är på topp.
Det har aldrig varit en ljusare tid.tänker
Allt är stabilt och lyckan smilar.
Varmen ute och varmen i hjärtat.

Betygen är bra.
Jag o Jesus är goda vänner.
Mina vänner finns runtom mig.
Tryggheten är här.

Men varför sitter jag här och känner att något saknas?
Varför är det som att något skurrar?
Det är inte nåt som är på tok, det tror jag inte, snarare bara nåt som saknas.
Har du haft en kännsla av att hugga i sten, utan att komma nån vart?

Hmm...Ja du, inte vet jag...Hur livet ska gå beror på, beror på....allt beror på...
Som du kanske har märkt så är jag tankefull, fördjupad i mitt inre.
Analysera sig sj? Leder det nån vart?

Med dessa ord länmar jag er för i dag.
Love you all/ micke

Kommentarer
Postat av: Emanuel

Det är väldigt nyttigt att analysera sig själv, iallafall enligt mitt tycke-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback