Out Of The Blue

Trevlig Helg Gottfolk

Ja då vart d lördag och veckan ska vi lägga bakom oss.
Lite skolarbete måste jag få gjort under helgen, d blir nog i morn förmidda tror jag.
Annars så var jag ute o jogga en mil idag, sen träna jag lite fotboll i det varma memoolnn molntäckta vädret.
Va mer kan man önska ut av en lördag?...
Nja jag vet nog några saker.. men men..kan inte göra allt.

Jag vet jag hade lovat att  skriva en blogg om framtiden
men det är tanke-krävande o jag e inte på sådant humör
föräns i morn.
Söndag brukar vara en oke dag att skriva lite djupt
o viktiga grejer.

Lyssnar just nu på Sixpence None The Richer's låt "I can't catch you" och det e ju en lysande beskrivning av hur jag känner det just för tiden. Man vill ge upp... men hur kan man göra d? va för människa är det som ger upp ba den möter hårt väder eller svåra tider?....Neh du...Det e görnog inte Micke nej...men va gör micke? bra fråga....

Ikväll ska jag på bio me pappa, broshan o några till, men skulle gärna gjort helt andra saker....Varför?
Varför gör man så mycket när man igentligen vill göra annat? Väl...Finns hundratals faktorer o svar....

Mer om det en annan gång.

With love, Mike

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback