Seega Fredag..

Vilken dag...
Kort skoldag, ja hela veckan har varit ganska lugn, men ändå så var jag
helt utkörd när jag idag kom hem kl13...
Jag sov från ett till sex o d va liksom ba helt kaos.

Sedan kommer mötet och själva mötet var mkt bra.
Men sen kommer det där seeega sega efter mötet och jag e bara helt borta.
Tror det kanske beror på att det blir väldigt ytligt o tråkigt snack.
Var på stan här i veckan me madde o då var det riktigt skönt att prata,
för det var liksom inte ba sådär ytligt, utan det var samtal på flera nivå.

Jaja. Jag överlever nog. Helgen kan ju bara bli bättre å bättre för min del...
Men idag kom jag på att det e Valborgsafton på söndag o då ska man ju göra nåt roligt eller?
Måste ju ha nååt att göra då.

Men..d löser sig.

Ha en super afton o Helg:D:D

Kram Micke


Kommentarer
Postat av: natanoj

Det löste ju sig, det där med Valborg. Eller vad säger du? Haha, skit kul! Tack för det.

2006-05-02 @ 18:22:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback