Timglaset Som Rinner

Vår, du älskade vår.
Nu är du äntligen här igen
vår
Ooohhh som jag saknat dig
Du me din värme, mildhet

Mitt svik du har förlåtit
Det förflutna är tvättad bort
Nu kommer det ljusa tider
Både för mig o dig, älskade vår
                                                  / Micke K

JA idag kom den riktiga vårkännslan till mig!
o jag njuter av den...
Sitter å lyssnar på lite Lars Winnerbäck-låtar
o bara tar det lugnt innan fotbollsträningen kl 19...
Roligt att lira fotboll...
Men e lite rastlös just nu...

För dig som undrar hur livet går så kan jag ju säga några ord. Om knappa 3 veckor flyttar mamma till gränby och skilsmässan blir verklighet. Jag kommer nog bo kvar med "basen" hos pappa, för mamma har inte så stor plats i den nya lägenheten, men jag kommer sova lite här o där.
Inte förtvivlar jag över detta men d e ju tragiskt d hela. Livet kommer bli lite annorlunda o jag kommer nog tvingas mogna mer å snabbare, kommer få mera ansvar hemma o jag tvingas också kommunisera med mina föräldrar på ett lite annorlunda sätt...

Men positiv ska jag va, för kärleken lever ;-)

Have a good time, live your life and be happy
Love your Mikael

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback