Late Summer Night Confession...

Hej

Då var det ett tag sen!

Ja d blir alltför långa stunder mellan min bloggar, men så ärdet närman lever det lata, ostrukturerade sensommar livet...

Jag har ikäll en bekännelse att komma med; jag längtar faktiskt lite till skolan börjar!

Varför? jo därför att varje skoldag är ett steg mot framtiden, varje kunskap ett redskap på vägen..
Men inte bara det. Förmig betyder skoltidenatt jag entligen får se mina småsyskon varje dag i varannan vecka. Jag har nästan inte sätt skymten av dom hela sommaren.
Vidare betyder skoltid att jag får se mina kompisar o vänner (nästan) varje dag.
Och jag ska entligen starta mitt eget företagande :-o ...

Med andra ord så blir det skönt att gå sista året i skolan!

Det var allt för mig folk´s!ialy

Take care! Love Micke













Kommentarer
Postat av: Anonym

jag förstår dig! kan också längta lite mått, rutiner och sånt är bra för människan :) och det här året kommer nog bli det mest segerrika! Bless/Charlotte


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback