"...vägen, sanningen och livet...."

Afton folk´s!
time goes by
För stunderna vi präglas
För livet vi formas
Likså för kärleken vi älskar
Och för framtiden hoppas

Jag behöver inte vara perfekt
Jag behöver inte ha allt
Jag behöver inte bli bäst

Men jag behöver mod
Och jag måste ha hopp

Sen kommer lyc
ka


Vi är alla inne i olika faser och perioder (kallad kriser - thord)
Men jag kan styra mitt liv. Jag kan bestämma mig för vilken inställning jag ska ha.
Jag kan söka lycka. Jag kanske hittar den, kanske inte. Men jag vill inte vara feg.

"I can accept failure, but I can't accept not trying."
- Michael Jordan

Sant som det är sagt. Vi får juh försöka hitta lycka..
Vart hittar vi det?... Läs bruksanvisningen! Det är ju otvivelaktigt självfallent!
Vi kan alla hitta svar på våra frågor här. Och svaret är;


"Jag är vägen sanningan och livet."
- Jesus

Vad mer finns att tillägga? Det är allt...

Jag känner att jag skulle kunna skriva en lång och deppig blogg om hur skit allt känns nu, för i ögonblicket ses lycka och happiness såååå lååångt borta.

Men idag så har ljuset kommit till mig som våren kommer efter vintern, smygande i morgondimmans dystra timmar, men ändå med värme och ljus.

Vad mer finns att tillägga?

Imorn tror jag att jag ska ta en fin och lång blogg om ord, deras syfte, inverkan och påverkan.

men än så länge
Love/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback