gone in turbulence

en krockning

det hela är som en olycka
det var bara en sak som gick snett
energin försvann
livet gick över i existens

jovisst har man trott att det skulle ordna sig
"bara en liten down-period" sa man
men allt gled sakta men säkert bort
och man hittar ingen tröst

vart är den äxeln jag skulle gråta på?
jag kan inte gråta
tårerna finns, men vägen till ögonen inte
gråta? vadå? jo ibland är gråt det bästa sättet
att få ut allt

att rivas bort från din bättra halva
som att dö, fast endå leva

livet är vad det är, men blir vad du gör det till
vad jag gör det till?
vet inte


tappa sig själv
tappa själva livet
tappa gnistan
är det körd?
lost

Love/ m

Kommentarer
Postat av: Jossan

Nej, det är aldrig kört

Postat av: Anonym

där var jag också...eller där är jag?

2006-12-15 @ 16:00:01
URL: http://porcupine.blogg.se
Postat av: Johanna

"Min Gud är min styrka och borg, mitt hjärta förtröstar på dig, du hjälper mig!"
det är en bra sång.. Han finns alltid där, det är aldrig kört :)

2006-12-15 @ 18:40:18
Postat av: Anonym

yes helt klart, jag ÄR där.

2006-12-16 @ 23:59:17
URL: http://porcupine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback