tempting death???

Så mycket död
så mycket lidande

varför?

denna värld förbannar sig själv
ett succesivt självmord
från början
till slut

är livet verkligen så hårt?
är döden verkligen så frästande?
vad är livet?
vad är döden?

o som jag längtar efter himmelsk frid
ett slut på allt lidande och smärta
inte min smärta för den är så liten
men andras smärta - för den e stor

jag kan hålla ut men alla kan inte
för ibland handlar det om att hålla ut
att överleva, att existera

ooo som jag längtar efter dig, min herre
att se dig inn i ögonen, att hålla i din hand

This is to you, who didn't stand life on earth...
Did you find peace in death???

Love m

Kommentarer
Postat av: Anonym

ojsan. du är mkt bra på att skriva nåste jag säga:)

2007-01-08 @ 15:40:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback