find the road to zion....

Ja, dagens ordspråk:

"you'll have to find the way to zion"

vad det betyder?...d får du bestämma. Har du någon bra tolkning så skriv en kommentar.

ja...nu är det lov och jag ser fram emot vila och lite träning på gymmet.
Sen vem vet vad som händer? det är ju lov och allt kan hända...
Men nu sitter jag å lyssnar på musik..Nyss gjenoförd ett plugg-pass med naturvetande...hmm...seeegt...

En tanke flyger stadigt genom mitt huve nu förtiden. You can guess...ja d e om henne....
om du inte vetvem hon e så får d vara med det...men du som vet lite mer vet ju hur lost jag har varit.. Börjar greppa saker lite mer nu, men det är ju skönt att leva på ett "rosa moln"...jag ska aldrig neka mg den glädjan o goda feelingen....

Säger ba som David Gray: Sail Away With Me Baby...   :P haha

Jo micke är på bra humör för tiden.. en liten skåpinslagningskrig i skolan höjer allt...
Ett hårt pass på gymmet görmig mer nöjd för varje gång...att jogga e as-skönt!!!!!
Kanske vi syns på årstakullen ;)

Puss puss å hej

Love mike


Kommentarer
Postat av: mimmi

okei da, her er en kommentar påååååååå bloggen:) gøy å lese alle de himla filosofiske tankene dine..;) mimmi

2006-02-17 @ 00:01:11
Postat av: amalia

mhm...aaa du ser de fixar sig mer lr mindre..hmm..träna du..åå chill ..:D..tacke it eazy..nu ere loooooooooooooooooooooooooooooooooov!!!!

2006-02-17 @ 00:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback