Jo...månda e hård...

Hej

Då vart d måndag...

Kännslomässig status: Kaos
Mental status: Deppig
Fysisk status: Oke

Ja du, jag har en av mina mindre bra dagar. Inget är som det ska, förutom mitt MVG i psykologi B.....
Hur ska man veta?....Jag menar, kännslorna ljuger vel inte?....En sak är säkert...fortsätter detta så blir det bara jobbigt.
JA!!! ett slut på d...slut eller bekräfelse.....jag har ingen tro, men det finns ju hopp....kanske jag i alla fall kan göra ända på nervösiteten. What so ever...allt e bättre än detta...

Innebandy dag i morn i alla fall...ska döma 3 matcher.....blir kul....


Jaja....Life goes on ( or not?)

Byeè..

Micke

Kommentarer
Postat av: amalia

grattis till mvg et ...greaattt ok andas..tare lugnt...mm innebandy snart,wii

2006-02-17 @ 00:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback