Lugnt efter stormen....

Hej hej..

Nu är jag nyss kommit hem från åre och sitter i sengen o chillar...altså jag kom hem i går men jag har sovit tills nu...var helt dötrött....

Lovet har varit oke men man e lite seg dock, och jag kan inte säga att humöret blir topp ba för att d e lov...Men livet rullar på, inte så mkt som e nytt. Jag hade några lååånga samtal me robert om alla möjliga filosofiska grejer..lyckan i livet, människans mening/syfte, framtiden o forna tider....

Ibland känner man säg så gammal..inget som händer är nytt....inget nytt under solen.
Jag menar, det finns ju kunskap o saker att upptäcka..men man har alltid de samme problemen, frågorna, tankerna och kännslorna...man lever i cirklar...livet e inte va d en gång var....

"Times change, times pass, but times will always be."
                                                                                Micke K
Jaja..nog för denna gång..

Bye bye...Love Mike


Kommentarer
Postat av: amalia

men heej mickey:D...de va läängesen,heehe hoppas du hade de kul i åre,haha mickey på bräda.wii..hehe..arru samtal me rob...a de e bra..ni 2 asså ni e för sköna:)...jahapp skola snart..hehe well c ya softa lite nu inan månda;)..byebye!

2006-02-24 @ 00:28:38
Postat av: Rob, baby!

yoooooo....whazuuuup--ser att du har store greier på g her..slutt o bäzzz..u´r the man, peace out /rob

2006-02-25 @ 06:58:18
Postat av: R.O.B motherfucker

Yaaaaaaoooooo...va händishhhhh, jeg sover ikke kl er7 04 natten er ong..meeeen. hm.kärleiken får vente får vorshh--men. husk. allt er o fårblir passivt till man vekker de. SÅ se o få ut fingern din analråtte...peace & love motherfucker!!!!

2006-02-25 @ 07:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback