Mittveckan värst??

Hej du...

Då var det onsdag o skoleveckan är över halvferdig....
Men det betyder tydligen bara mera poblem för mig...massor av skolarbete att göra i helgen..
Dagen i da var i o försig oke...ett prov o ett läxförhör, men massor av lektioner som tog min energi...

Några gånger verkar d som om folk tror jag är en evig energi-källa...så som nu...nu e jag utkörd....jag e både psykiskt o fysikt trött....jag har treningsverk från i går o min fot e inte mkt bättre.

Men nog om d, jag har ju gjort annat än att tänka på.(eller inte?)

Säger som Aerosmith: " I go crazy.."

Och d blir ju mera love i O.C nu i kväll...kanske jag klarar ta upp några bra repliker eller tankar...vem vet?

Men medans jag sitter här med mina nya gympadojer så måste jag, ödmjuk som jag är, tacka en lärare som har funnits i mina tankar några gånger påd senaste.

Jim Tinkler

Jag gillade aldrig Jim när han var min lärare men jag har nu den sista tiden tänkt över hur duktig han va på att ha tron på mig. Nu måste jag bara säga att du som tror jag e stökig nu, skulle sätt mig då i 8:an, sittande å skrika " Tinkler sucks"....och rent ut mobba honom i väntan på ett utbrott. Utbrottet kom nu å då, men även detta dödade inte hans tror på mig som person och elev. Han såg att d fanns egenskaper inom mig som inte äns jag brydde mig om-..Tack Tinkler, och förlåt...en gång kanske jag kan säga d personligen....

Väl...nu ska jag dra...Bye

Love Mike


Kommentarer
Postat av: Jim

Great Performance!
Jag förlåter dig Mikael!

Gud Välsigne Dig /Jim.T

2006-02-08 @ 19:32:16
Postat av: amalia

yezzzz aa du värkar fett pigg..well ure tired..aa de e bra kämpa på me läxorna å ..aaa life. perfect me oc:D..bra broooshaaaaaaaaaaan

2006-02-17 @ 00:02:26
Postat av: Jim Tinkler

Hej!
Det var kul att läsa det! Mike komma ihåg att med Gud i din värld, är du inte en olyckshändelse; du är en gåva till världen, ett gudomligt konstverk, undertecknat av Gud.
Jim


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback