Så var det Fredag....

Hej...

Detta har varit en konstig dag, men slutet gott är allting väl?
Jo mötet var bra och jag fick gjord upp lite grejer...väl o bra.....

Ja nu måste jag säga att det har varit en hård vecka och det finns saker man inte vill se, som t ex att se en god vän full, se hur svår miljö det är hemma, höra sin vän säga att den vill droga.

Livet är inte alltid lika lätt och en börda har succesivt lagt sig på mina axlar...Jag vet inte hur jag ska reagera...sen så har jag kaos i mina kännslor också, och jag vet varken ut eller inn. Ante säger att Alla Hjärtans Dag är ett bra tillfälle att visa kännslor eller uppvakta, men jag vet inte hur jag står så d e ju håpplöst..

Men livet går vidare,bara inte just nu...innebandy på fredag i aff...men spela med arsenal-tröjor gör mig besviken...Manchester är ju mina favo......

Jaja...
Love or not

Micke

Kommentarer
Postat av: amalia

hmm...a tuff vekca förstår jag..mene de fixa seg men dina två vänner;)..dont worry be happy.:D...just pray...have faith...mhmmm alla hjärtans dag..aha..den svåra dagen,den känslosamma dagen..mhm...aa ure stuck..hehe..nemen aa hon vet iaf..thats the point..bättre å våga,fråga bli lessen än å va feg,inte veta nåt(lessen)..öö a du fattar..:D..m tro hopp å kärlek ..:D

2006-02-17 @ 00:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback