Tuesday Bloody Tuesday

Ja då var vi här igjen...
Tisda e en konstig dag, och man vet aldrig va som händer. Why? Fråga inte mig.
Men jo, dagen i dag var konstig. JAg kom till skolan 8.20(försov mig) sen hade jag bara en dubbel ekonomi me thorsten...sen åkte jag å robert hem till mig. Vi hade håll till 3, nja inte helt faktisk, för jag fick skolka en lektion. Inte bra. Men sånt händer. Jag sov i 4 timmar, å d va bra för min nattsömn är inte den bästa för tiden....Sen åkte jag tillbax å hade filosofi me thord innan jag åkte å träna.

Träning ja. Det älskar jag. Men min hanled mår inte bra, så jag ska jogga i 3 veckor nu för att villa den. Illa illa...Men jogging e ju bra...

Nu över till något ganska annat, för nu ser jag henne nästan varje dag. Tänk dig vilket privilegie(eller va det heter) men jag vågar inte se henne inn i ögonen, för jag vet inte om hon läser va jag skriver, eller om hon får veta nåt av d. Väl, jag skäms inte, men man undrar ju om man e ute å cyklar eller om det e möjligt.

"Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within."           - James Baldwin

Kom över en tanke här i dag. Det lättaste är att acceptera läget, men det är inte alltid det bästa. Och eftersom det ligger i människans natur att vilja veta allt så kan vi inte nöja oss innan vi själv nöjer oss med det vi redan vet. Om relationer, tjejer, jordens uppkomst, lyckan i livet osv osv.....

Jaja..ska inte sjuka för djupt ner...inte idag...kanske nån annan dag...

Byee
- Love Meiky...

Kommentarer
Postat av: amalia

hehee tjena!..jojo..du va knappt i skolan:P..hehe försov dej big time:D..haha..mm men träning e kul..du får vila handleden å så
hmm...dont think so much...and dream....
hare bra! see ya! CIAO!

2006-02-28 @ 19:59:08
Postat av: Big D

Hej Mike...Big D fra byen her...ser du tenker mye om dagen....jeg tenker på deg å...du e god du gutten...love will suffice...kram h

2006-03-01 @ 00:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback