Va händer?...I fading away....

Ja du...

En nu dag över o jagkan inte säga att dagerna e bra nu för tiden...
Vart är skol lusten..? viljan har försvunnit...ja, d e nåt på tok.

Hur skulle jag veta att hon va en diva?....jag som trodde jag hade bra självbild, vad tänker hon om sig sj.?
Gud jag saknar de tiderna då man våga prata rakt ut till personer...man skulle ju inte tro att folk blev mer omogna me ålder....allt e tabu nu..
tabu tabu tabu.....

Oooffff....jag längtar härifrån...vill supa mig  full å glömma allt, men d hjälper ej och
 jag har dessutom slutad me sånt.. men jag väntar på den dag när jag kan komma bort...
Krista ska liksom tro sig vara mera moralska o etiska än andra,...
men d finns sannerligen kristna me problem också.....

så vad menar jag?....jo att man skulle kunna acceptera ett enkelt nej...men
men....livet e konsigt...d vet ja...

orkade inte va i skolan efter chapel så jag åkte å tränade....jag tror jag börjar förälska mig i träning....
missupfatta mig ej, jag e inte sinnessjuk...men träning ger resultat av det du lägger ned...tid o smärta, svett och stela morgoner.....jaja...träning sviker inte å träning e förutsig bar...man vet va man får....men den ger tyvärr ingen kärlek tillbaxs...

Aja, kommer nog över det...jag som alla tror e så hård å shitt....eller?

Byee....
No love, mike

Kommentarer
Postat av: amalia

hello mickey. ett stort plus för att du tränar..1 man får skön kropp hehe 2 man fokuserar seg på just DET men andra ord-perfect om man har för mkt på hjärnan som du. men du grejar de otroligt,moget,bra,ingen alkohol..tummen upp för de.de må va gott då å då men inte för att trösta å dränka sorger..i know..men de e bra kämpa på!!! :D:D:D

2006-02-17 @ 00:10:35
Postat av: amalia

hello..mickey mm bra att du tränar..bra för kondtitionen,nice body + du fokuserrar bara på de..vilket du behöver eftersom du har alldeldes för mkt å hjärnan..kämppa på..no alkohol...yezzzz...u doin good..YEZZZ

2006-02-17 @ 00:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback