Good Evening Skandinavia

Hello allihopa!!!!

Nu sitter jag trygt tillbax i Arendal, min hemstad och skriver min första blogg på över 2 veckor.
Tiden har gått supersnabbt och jag har sommerjobbat hos min farbror i Haugesund på norska västkusten...

Jag kan ju börja med att säga från hjärtat att jag faktisk saknar Uppsala och skolan lite. De fasta rutinerna och vardagen är inte så illa som jag ibland tycker...Jag saknar även lärarna, ni skolkompisar, och till en viss del att avsluta min skolgång.
 Vidare saknar jag min säng, mitt rum, ja hela vårt hus...
Men snart kommer jag hem! 26e ska jag operera på akademiska. (knäet som ni vet). Och jag tror jag kommer vara hemma hela europakonferensen... Då ses vi där!!!!!!!!!!!

Jag har som ni nu vet sommarjobbat och jag sparar alla pengar till min första bil som jag kommer köpa nån gång i höstas, innan jag tar körkortet(!) så att jag kan börja min lilla bussines-planering...( den är dock hemlig för de flesta)
Jag har stora planer för året som kommer, men jag jobbar hårt för att skapa planer efter skolan. Vad vill jag? Vad är det bästa för mig? Ska jag satsa på lite kapital och företagsamhet innan nya studier? Eller är det rakt på universitet? Ska jag flytta? Bo i Uppsala? Sverige? Norge?

Vem vet? Framtiden är spännande, men jag är lite bekymmrad i nuläget och det är lite tidkrävande.
Men just nu ska jag sommarjobba 4-5 nya dagar för pappa. Som sagt; pengar behövs....

Take care och njut sommaren. Kramer Micke


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback