Tears an' Rain

Ja d e så d låter denna blixtrande natten....

Tears and rain...

Hörrö jag vet att d kommer bättre tider, men livet blir va man gör d till....
och den stackaren som inte orkar dra upp sig ur "sumpen" kommer ingen vart....
vi har alla en bägare, och när den e full av skit så slänger man hela grejen i stället för att tvätta rent det...
så känns d...


Mina krafter är slut... Jag har ingen ork... Varför resa på sig hela tiden när man bara faller?

D var ett bra möte i kväll me pastor Kong Hee, men d räckte bara inte i kväll...
Hela jag känns så ambivalent, jag vill va social o snacka, men jag vill oxo  ba va ensam o sitta själv...
JAg vill göra nåt, men orkar/vill inte ändå...

Inte vet jag, men jagvet att d just nu är en hård/tuff vardag...
Och jag e lite för duktig på att gömma det under ytan och bara flina glatt till allt o alla....
Äsh, va e d jag håller på me? Jag vet inte, men d går inte bra...

jag kanske en dag ska komma me en bekännelse om en sak som plågar mig, men jag orkar inte idag... det blir bara fär mkt...

Hedå


Kommentarer
Postat av: -

Efter regn kommer solsken Mikael... Och, Gud är med dig i allt.

2006-07-29 @ 03:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback