The Redeeming Chapter...

Detta var exakt vad jag behövde!!!

Ett perfekt möte, där jag verkligen drog till mig allt jag kunde..
Fy va underbart! Jag kände verkligen hur jag blev återupprest på insidan.
Hur en förändring började...Hur den gammal "skiten" i mitt liv blev blåst bort och flödet från Guds ande igen började åka igenom mig...

Jag blev sugen....
Sugen på nya äventyr med Jesus...
Sugen på ett nytt liv med honom...
Sugen på mission...
Sugen på glädje...
Sugen på att leva, inte bara existera...!!!!!!

Fy va gott d gjorde...
Jag vill tacka den som lade en kommentar på min förra blogg, det betyder oerhörd mkt för mig att få sådana ord...

Jag tänker inte sjunka ner djupt i mig själv, för jag e operfekt och som människa, kan jag ej lyckas...
För vad e lyckande uten lycka?
Men i Gud, min far, och Jesus, min frälsare o broder, är jag ALLT!!!!
Så länge jag lever i Gud så är jag säkrad lycka, glädje, hopp, och en framtid..!

Nästa steg är att se herrens plan för mig det nästa år som kommer efter skolan...
Jag e sugen på  äventyr!!!

Gud välsigne er! Love Micke ;-)


Kommentarer
Postat av: Big B

Hej Micke, hva godt det gjorde å lese i dag...detta er den Mike jag kjenner til...

2006-07-30 @ 12:20:12
Postat av: Lillfisk

Jodå jag har det bra, skönt att höra att du också har det bra :)
Inte för att jag kommer bli vuxen bara för att jag blir en dag äldre eller så men men :)
Ha det fint!

2006-08-02 @ 19:04:48
Postat av: Emanuel

Vråla med lejonet på insidan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback