Back From Italy

Hello dear friends!

Nu är jag hemma igen och det e skönt. Saknat min säng så oerhörd mkt.
(Italienska sänger är inte mkt att skryta om)
Jag har haft en trevlig och solig semester med bad och shopping o lite av allt...
Har även jobbat med skoluppgifter även om jag var på resa; täntat betyg och arbetat me PA.
Ortoligt hur fort en semester kan gå, jag tycker jag åkte igår, men ändå har jag fått många fina minnen.

Mesta av min energi går till att hoppa runt på kryckor, fast imorn ska jag på gymmet för första gång på ett tag.
Onsda så bär det till ortoped i stan som ska kolla knäet och jag får veta exakt va som e fel o va jag ska göra. Jag är lite nervös, men jag litar på att det kommer gå bra.
Ja du kanske undrar hur det var att semestra men en knäskada, o d ska jag berätta:

Det först jag ser när jag klättrar ur bilen efter resan till hotellet från flygplatsen, är två små fina fotbollsplaner som ligger rakt emot hotellet. Jag höll på att skrika. Detta var för perfekt för att vara sant. Jag hade kommit till värdens bästa träningsläger men jag kunde inte göra ett skvatt...
Jag spelade dock lite vollyboll även om jag blev ganska stillastående. Jag dykade och badade utan problem, och solandet tog helt av. Jag grilla sönder mig i början. d var undrbart:P

Men nu ska jag sova. Kommer mer inom kort, för jag har mycket att berätta
om andra saker ock....

Love from a wounded Mike

Kommentarer
Postat av: Anonym

kul att du är tillbaka i sverige och således med bloggen.

2006-06-18 @ 15:12:28
Postat av: Anonym

blogga mera! o läs o kommentera min please :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback