Everlasting rain on my shoulders...

God Afton Gottfolk!!!

Tisdag är nyss färdig och en ny dag står för dörren...
Idag har jag gjort nåt jättekul...jag spela vollyboll i timmar!!!! sandvollyboll, och det gick riktigt bra, trots knäet som e paj...sedan vandrade vi hem i ösande regn o vart genomvåta....HÄRLIGT..
jo ang mitt knä...det har bättrat sig lite så jag faktisk kan halta utan kryckor, dock måste jag gå lite försiktigt och inte så snabbt...jag ska , som jag kanske nämde för en del av er, komma till uppsala om 2 o halv vecka för att operera, och sedan europakonf.....d blir underbart...

Livet rullar vidare och vi e nu djupt inne i sommarlovets førsta månad....en del av mig längtar til skolan börjar igen, så vardagen kan komma och att ramerna och standaren upprätthålls...
Vi människor¨, i dagens samhälle, klarar inte att leva konstruktivt utan ramer och "normala" dagar....då blir bara allt kaos....

Men just nu e d underbart att njuta av tiden med mina bästa vänner och bara livin la vida loca som det heter...

Sommar, sol och vackra tider
Päron mogna och äppelcider
Picknick i kohagen med gungartjejen
Båtur i skærgården och grilla grejen

Fixa ett hjärta en sommar kan
Frälsa en själ som varit i band
Hösten ses dock än så nära
I slutet vi måste varandra bära

Ses snart! Kramer och Love från Micke

Kommentarer
Postat av: Anonym

blogga!

2006-07-07 @ 23:02:41
Postat av: Lillfisk

Hörrö du! Vad håller du hus? Skriv något så man får veta vad du har för dig! :)

2006-07-14 @ 14:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback