Från topp till botten...

Fredag var en fantastisk dag!
Avslutning, party hos ante och studentfest på kvällen.
En underbar dag även fast jag hoppa runt på mina kryckor hela dagen.

Tragisk händelse torsdag kväll kan vara totalt förstörande för mig fick jag veta idag.
Jättekul.......... eller inte :(
Var på akademiskan och röngtade knäet. Inget fel på brosk eller ben.
Men sen kom den tråkga beskeden, efter att läkaren punktera knäet och hitta blod där....
Ledbandet eller korsbandet är sönder!!!! Det betyder i värsta fall 8 månader utan träning och till stor del på kryckor... Har jag tur kommer jag undan med några månader...Det får jag veta om drygt 2 veckor när jag åker till en ortoped som ska se exakt vad det är när knäets muskler och svulnaden är borta.

Jag åker till Italien på onsdag så d här var riktigt tråkit...vill bara gråta...tänker
Micke vill gråta...fatta...gråta....Varför mig? Varför nu??????

Livet kan vara på topp en dag, och gå ned på botten en annan.
Men så brukar inte mitt liv vara. Jag tyckte även att mina föräldrars
skillsmässa o mammas utflyttning gick bra.
Sen kommer detta.
Trodde inget skulle kunna förstöra mitt humör men detta
var d värsta....

Hoppas att ni klarar muntra mig lite upp. D behövs.

Kram o love o allt d där / micke



Kommentarer
Postat av: Jossan

Vad tråkigt för dig! Hoppas att det ordnar sig och att det inte blir allt för många månader. Får be för det!

2006-06-03 @ 18:17:48
Postat av: Anonym

"en olycka kommer sällan ensam" Tragiskt nog så brukar det stämma ganska ofta.

2006-06-10 @ 14:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback