Hejdå Svea...Du Kostat Mig Mycket Smärta....

Jo du.,..Då var d konstaterad...Min stora fruktan var begrundad.tänker
Korsbandet är sönder. Minisken skadad. Hjärtat trasigt....
mellan 9 och 11 månader med skada? micke? va händer?
jo du. inte bara har jag haft max olycka i livet den senaste tiden,
'men jag ska även få denna skada.
Finns nästan inget som saknas på min lista av tråkigheter den senaste tiden.
Finns förstås några, men jag e nu en normal nordisk kille, med skilda föräldrar.
en normal fotbolls-spelare med långvarig skada.
en normal ungdom med ett besvikent hjärta.
en vanlig kristen med en hård kamp inom mig...

Vad hände med segern? Lyckan? Den perfekte tillvaron?
Sitt inte och tyck synd om dig själv kan du säga, men jag måste sörja lite över detta, för att genom sörjan kommer jag att behandla denna mini-krisen som kommer påverka mitt kommande år otroligt mycket.

Jo jag ska operera. not once, twice!!!

Jag ropar efter rättvisa. Varför är det alltid när man står på toppen att d måste gå nedåt?  " jo det är logiskt, micke"  Det är orättvist!!! Logik mig här o där. D e fortfarande orättvist!!!!

Nu drar jag från detta land som har varit min boning genom så oerhörd mycket smärta, och drar hem till ett annat land som numera aldrig ger mig smärta, bara korta, glädjefyllda sommrar och semestrar.
Förlåt mig om jag låter bitter, för d vill jag inte vara, men jag sitter i objektiviteten själv och ser mitt liv i perspektiv. "Objektiv? hur kan du vara objektiv om ditt eget liv?" ja kan vi någon gång säga oss vara helt objektiva? jag tror inte d...

Svea har dock stått för mognad, ansvar och styrka i mitt liv. Här har jag lärt mig om livets olika sidor, bra som dårliga. Jag har mött många bra vänner, men även dårliga. Svea är ett symbol i mitt liv för steget från "boy to man" om du förstår....

Jaja. Nu åker jag  om en knapp timme! See you in three weeks...

Great Love from Micke K


Kommentarer
Postat av: Emanuel

Kämpa på, regn behövs för att växa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback