Mittsommaraftons underbara sken...

Hej hej!!!

Detta e min första semesterblogg från norge, men fler vill komma.
Här i detta underbara land skiner solen och värmen är het...(dock ej nu   som det är natt:P)

Mittsommarafton var underbar med sol, glass, grillande, och lite underhållning. Avsluta det hela med en film, Sniper 3 som jag kommer skriva lite om på min Flixter-sida....
Jag var med mina bästa norska vänner och d var underbart efter 6 mnd utan att se de flesta av dessa...

Du som tycker jag kanske var lite hård eller deppig eller liknande i forriga blogg, har kanske delvis rätt, men jag hade bra anledning till det. D e inte varje dag du får höra att du fölorar ett år med träning och inte äns får springa nåt. JAg tyckte situationen såg lite tråkig ut men jag kan ju inte gå med tunga tankar på en underbar dag som detta!!!!

Men nu måste jag sova, för vi ska upp o sola o bada i morn:D

Take care. Love Micke


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback