Another Crazy Day

God afton.

Numera lever jag i ett ständigt kaos...kampen mellan olika kännlsor får mig att villa åka långt bort. Till ett ställe där jag kan hitta sinnets frid o lugn. Fruktan, glädje, besvikenhet, oro, önsker o kärlek...allt bara en ända stor soppa. D finns alltid saker som kommer plåga en, men jag tycker att d till tider är lite väl mkt.
JAg klarar i aff kommunicera me omvärlden och så.( tror jag) Massor av skolarbete som kommer nästa veckao jag måste o jobba i helgen.

Jag vet inte helt va jag ska ta mig till. Vart ligger vägen jag ska gå? Som alla andra så blir jag iblend förvirrad och osäker. Men en sak vet jag å d e ju va som rör sig på insidan.

Man kan inte alltid göra en revolusion, för saker som ändras snabbt håller inte alltid i längden. Men den transformasion som händer på insidan av mig är för att jag vill bli en god och lycklig männsika och det kan vi bare görame Guds hjälp.

"God grant me the serenity to accept the things I cannot change, the courage to change the things I can, and the wisdom to know the difference." - Reinhold Niebuhr

Jaja.
With Love, Mike


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är så kloker :) Keep up the good work med bloggen. :)

2006-03-10 @ 20:02:23
Postat av: amalia

hey mickeey:D..well well well..öö..hm..ja vet inte riktigt va ja ska säga nu:S..nemen..du värkar veta vad du håler på me å så å värkar må bra lixom:D..u know...il trust ya!..hhehe..sov gott byeee

2006-03-11 @ 00:59:16
Postat av: Mike

Tack tack

2006-03-11 @ 10:56:39
Postat av: Anonym

Hej Mikael.. jag har inte kommenterat på ett tag, ibland kommer man inte på något bra att säga =)
Du tänker mkt du, men jag förstår dej.. skulle man inte känna dej så skulle man nog inte ha en aning om att du var så filosofisk, för det är inte första intrycket man får av dej, men det är bra.. att fundera över allt.. jag är också en liten tänkare.. du får gärna läsa min blogg och skriva något :P
Ta hand om dej

Postat av: Anonym

Bless you brother!

2006-03-11 @ 13:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback