Another Day

Mittvecka - igen...

Frid och glädje, det är så jag beskriver min onsdag.
Vetan om att livet bara blir bättre, hopp finns överallt. Just go and get it.

Tron på ett hopp...hoppet om henne?...hoppet på lyckan?...hoppet om livet?
Ja du, jag kan säga att jag har tron på allt detta. Tro finns! Just go and get it.

Glädjen i tron. Glädjen i hoppet... glädjen i förälskelse.. glädjen i livet...
Tappa aldrig glädjen! Den finns i allt. Just go and get it.

Spänningen om framtiden. Din framtid, min framtid, livets framtid.
Lev i nuet men önska framtiden välkommen. Den kommer. Just go and get it.

"Just go and get it" - livet handlar mycket om det. Du måste bara ta ut allt det possetiva du kan, och det negativa får du ta me "en nypa salt"....Vi lever nu. Så lev nu och inte i det förflutna eller lev inte bort dig i dina drömmar. Ta me erfarenheter från det förflutna, och ha visioner o drömmer förlivet. Men lev nu!!!!!!

Sen, kom ihåg: Tro och ut i det längsta; hoppas!

Wíth love from Mickey

Kommentarer
Postat av: amalia

tjeena:)..hehe du har skön inställnig boy!!..keep up with it aaight!...brooshaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan=D..hehe vi ses! när när ja blir frisk..:(..heh..ehe,,,sköt om dej,,byebye!!

2006-03-15 @ 22:37:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback