Beautiful Day...ehhh?

Ja då vare vecka 11!

En fin vecka bakom, en bättre framför.

Gårdagen var fylld av tankar och funderinger. Dagen i dag var fin och "ytlig"..
Tog lillesyrran me på "den Lilla Kycklingen" på filmstaden och vi hade lite kvalitetstid, syskon i mellan:D
Det är bra att ha lite avslappande dagar ibland.

Nu vet jag inte helt vad för funderingar jag ska skriva ner men jag tror att d idag passar bra att prata om rädsla eftersom livet är fylld av det och jag är inte annorlunda. Jag stöter på fruktan, som jag oftast ba skakar av mig, men ibland så går saker lite djupare och fruktan blir ångest. Gud är alltid där och backar up och stödjer och skyddar men ibland så berör fruktan oss kristna ändå, eftersom vi tror att vi har någon orsak att va rädda..

Men genom vatten och äld, genom storm och regn....Gud år alltid där.

Brevid detta behövs också människor, ni mina vänner, som jag kan prata med, skratta med, och även gråta med om jag känner för d.

Tacksam för er alla.

Med kärlek, Micke

Kommentarer
Postat av: amalia

aawwwwww du e bara FÖR gullig:)...

2006-03-13 @ 19:26:37
Postat av: Anonym

Fy vad gulligt - det med bion!
Du är en mjukhjärtad kille du..
Jes 41:10 " Frukta inte för jag är med dig, se dig inte ängsligt om för jag är din Gud. Jag styrker dig, jag hjälper dig och upprätthåller dig med min rättfärdighets högra hand"
(ett ord som hjälpt mej genom livets svårigheter.. och som kanske kan vara nåt för dej med =)

Postat av: arash

hehe du måste va min mest trogna läsare, o jag din kanske? tack för all uppmuntran o stöd, o jag vet den borde ha stått i fler tidningar...love/a

2006-03-13 @ 22:04:36
URL: http://www.arash-gilan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback