Beauty? Yeah

Hello hello:D

Rätt så skön dag faktisk. Sovmorgon(som jag behövde!), psykologilektion som va jätterolig(analyse you typ), sen en oke slut på dagen eftersom jag fick sluta tidligare efter Företags-provet.
Va mer kan man önska?

Fick en kul kommentar idag av en vän:

"du var svag som et lamm där! jag skulle kunna tagit dig så lätt, du var så svag, men samtidigt var du så stark så du skulle kunnat bära hela jorden!" - Ahlin
drop
Vad d handlar om?...Jo d får du fundera ut sj, måste ju
använda dina hjärnceller lite:P..

"Sometimes the things you think are far away,
really is right in front of you.
You just have to open your eyes
and raise your head"
                     
 - Mikael K

Det var en tanke som jag tänkte lite på idag...Det är verkligen sant. Och det kan få dig att se saker i nya perspektiv....

With great love, Michael

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha va... ja, minsann... tänkvärd kommentar! intressant,intressant

2006-03-22 @ 18:51:00
Postat av: Jossan

Jovisst lov behöver jag nog verkligen, men nu mår jag bättre :D Får ursäkta för min pessimistiska sida, jag får försöka att hålla den borta så mycke som möjligt. :)

Postat av: Arash

Det USA ständigt måste betala med är sitt folk med dess tillgångar, bara Irak kriget har hittills kostat USA närmare 500 miljarder kronor. de har satt en nation fri och så länge de gör det som är bra behövs ej någon bot, det är igentligen därför ingen nation på riktigt vågar ta en strid mot USA för inga riktiga seriösa anklagelser.

demokrati är den bästa lösningen, bästa mänskliga lösningen. Allt som vi har nu i Sverie är pga msk val av sossarna de närmaste 60 åren.

Och så länge vi jag du och andra msk lever och vågar komme raldrig ngn diktatur instiftas i sverige, detsutom är Svensken alldeles för vek för det...


Love/a

2006-03-23 @ 21:14:36
URL: http://www.blogger.com/profile/165233

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback