Breakaway...

Hello...

Idag gick jag på söndags-mötet(!) och det var jättebra... Pastor Rob predika om hopp/tro...
Det var sånnt jag behövde nu...Clear my mind and focus...Fokusera på det positiva och det bra. Fokusera på hoppet och inte på nederlag, på lycka inte på såkallade förutbestämda sorger..
Hoppet finns och jag tror på det. Jag väljer att inte se på allt som kan gå fel i livet.. varför? jag e ung och sorglös...jag har mycket bakom mig, men mer framför. jag vill lyckas jag vill leva gott.--- jAg nekar att sitta o tänka på allt som kan gå snett utan jag tänker på hur bra allt kan bli...

Sen då och då kommer det en som slänger ut en kommentar om hopplöshet, men jag bryr mig inte om d.
Ingen ska få förstöra mitt liv genom att fylla mig me frukan, tvivel och nederlag.

Haha...Idag är jag lycklig!!! Framtiden är framför oss, ungdomar.
Make it worth living :D

Med mycke kärlek, Micke:D

Kommentarer
Postat av: charlotte =)

mm sant :D nu blev jag glad :P
Hoppet gör att man vill leva vidare.. hoppet ger oss glädje!
Så lev vidare med lyckan, vi ses ;)

2006-03-12 @ 14:49:12
Postat av: Anonym

absolut. Vad vore livsloppet utan hoppet.

2006-03-12 @ 19:52:33
Postat av: amalia

tja..a de e juh bra att du har hopp och¨e possitiv..c ya...bybebye

2006-03-12 @ 23:15:47
Postat av: Anonym

Gör som grodan - lev på hoppet ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback