Die Another Thursday

Hellu!

Äntligen är min lååånga skoldag över. Torsdag e hård för inte förens klockan visar fem får jag gå hem.
Lite poetisk sagt....Men vilken dag! börja me skola 8..sen åkte jag till stan å skulle öppna bankkonto. men d gick åt skogen, för man måste visst ha me sig föräldrar o paperwork o shitt....

Men jag gick i ställlet å shoppa :p du som känner mig vet att jag e en livsfarlig shoppare. brinner pengar som gräs...men jag höll tyglarna tillbax å köpte bara en shitsnygg blazer på brother som va på rea..(kost 1500 spenn innan).....Sen hitta jag 2 par lacost, ett par levis o ett par reedbook SKOR....min stora passion... 4 par skor till ca 3000 kr e inte illa....ska köpa de till sommaren för jag har ju redan över 10 par..Upppsss...d där hörde du inte....säg d inte till nån..please... :D

JAja...för dig som undrar så såg jag henne i dag me. Men som blyg som jag e så har jag svårt för att få för mig att ba prata me henne...Donno why..men får ju inget bra läge heller. dessutom ere ju i skolan!!! allt går ju public at once...(som om folk inte redan vet)...En date hade vart oke... när man liksom inte behöver va "nervös" pga folk runt men kan fokusera på att konversera me tha angel of mind. Men inte vet jag om jag ska fråga ut henne...gick inte särskilt bra förra gången jag fråga om vi skulle hitta på nåt...no answer is the worst....aja...vi får se...ge några råd om du känner dig "kvalificerad" för sånnt...

AJA...bYE ska ut å jogga snart..

love Michy

Kommentarer
Postat av: Manuela

Jätte kul att läsa bloggarna dina.
Du skriver riktigt bra du! :)
yess, må fint!

2006-03-02 @ 18:57:40
Postat av: Cupido.

Säg bara som det är till henne...
Samla mod, kraft och framför allt psykisk styrka (allt sitter i huvudet)

Låter kanske lättare än vad det är, jag vet. Men jag känner verkligen att detta är din månad. Mars, Mikael och M**. Kör hårt! Du kan göra det! Jag vet det! Det var inte för intet jag laddade och avfyrade min kärlekspil!

//Amor, Cupido kärleksguden.

2006-03-02 @ 20:59:46
Postat av: La Boss

Skulle vilja veta vem den där Amor Cupido är...Robert?

2006-03-02 @ 21:24:15
Postat av: amalia

hahah din besatta shoppare..ABOOHH du har svikit PUMA..:(..de her ja INTE glömma på ett bra tag:(
iaf..mm torsda e hard..mene..aa come on.u can do it..u have the courage,i know..:)..du behöver bara en liten knuff;)..hihi hare gott..ciao!..(svikare):P..heheheh

2006-03-02 @ 21:29:45
Postat av: Cupido.

La Boss:

Nej, jag är inte Robert! Hur kan du tro det? När jag är snäll att tala om vem jag är: Amor, Cupido kärleksguden. I vanliga fall brukar jag skriva "från en Vän" men i detta fall så säger jag vem jag är. Bara för att du ska slippa tänka på det och istället fokusera dig på det du vill och är ute efter: "Henne".

Slösa inte kraft i att undersöka saker och ting, du har nu fått mina tips. Sedan är det upp till dig om du vill taga vara på dessa, eller om du låter det rinna ut i sanden. Som sagt, Mars månad!

Förlåt om jag låter lite arg, tillhör inte vanligheterna, men när jag gett dig instruktioner och du ska börja "tjaffsa" om vem jag är (?), nej, det gillar jag inte. Ta dig samman nu, Mikael!

Jag vet att du kan. Glöm inte: Mars, Mikael och M**. Kör hårt!

//Amor, Cupido kärleksguden.

2006-03-02 @ 22:42:33
Postat av: SIMP THE PIMP

JAO BRO su'p? lots of poems här..nice.. men ja. lacoste?ska va nike faktiskt..eller puma ...så amalia har rätt.. svikare. men ja hur går sportlivet då?joggar mkt. ?anyway.. peace..

2006-03-03 @ 15:31:52
Postat av: ..challiz..

Vet du vad.. ju större du gör saken, desto större blir steget och desto svårare att ta det! Lyssna på Cuoido som vet vad den talar om..
Hela grejen är bara så komisk.. sätt dej inte i trubbel bara, ju mer du tänker på hur du ska ta steget desto svårare kommer det kännas att ta det.. Du vet hur man gör ju! Sno nycklarna ;) haha.. minns du? nerå, men seriöst känn lugnet, det kommer gå fint..
och det där med papper o penna, sure, här kan man skriva mycket och det går så mkt fortare men det är en annan känsla att skriva med papper o penna, förlåt, jag är poetisk.. men jag är inte värre än dej =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback