Draged between two worlds...

Hej

Sliten itu mellan två världar...
Har du någon gång känd att du lever mellan två världar? Två så kallade personligheter som tillhör var sin värld, som dr. Jekyll och mr.Hyde, två helt olika människor innom en och samma. Det är så jag har det just nu, för en del av mig vill vara mr Hyde och en annan del dr Jekyll. Inom mig vet jag att det är den snälla och mogna som jag vill vara, men ibland gör man dumma saker och man blir den där elaka, kaxiga typen.

Numera så tycker jag att min mrHyde nästan aldrigsynas(tycker du annorlunda så säg till:D) och jag tror att ju närmare Gud man lever ju mer sällan kommer ens dårliga sida fram. Det handlar ju också om viljan att vara och göra d rätta, eller?...
och det goda ska övervinna det onda, är det inte så  :P ??
Då blir d ju bra..

Jaja..Håppas du får en fin lördg:D

With Love // Me

Kommentarer
Postat av: c. wandeby

Det stämmer nog bra, det blir bättre och bättre, håll dig nära Gud så blir du den ska vara :) och umgås med dom som du vill bli som..
Det handlar om att inte alltid göra sin egen vilja, att inte alltid gå på känslor och som du sa att övervinna det onda med det goda! kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback