Du då va d d...

Hej.

Som vanligt e onsdagen unik men jag vet inte hur jag ska beskriva dagen som sådan. KAnske annorlunda?...jo d låter bra.

Idag läste jag om en som menade att människan hade 2 huvud egenskaper:

Instinkt.                                                                                                              
Instinktet att överleva, instinktet att älska, instinktet att lyckas.

Kärlek.
Kärleken till livet, kärleken till andra, kärleken till det goda.

Låter bra, eller?                                                                                  


Aja..livet rullar på och vår värld förändras varje dag, ständigt. Personligen så är jag ganska glad och lycklig nu för tiden, och världen ser ljus ut. Dagerna flyger och tiden går. Kärleken består  ; )

Jaja..Ska ut o jogga snart. Henka på om du vil :D

Hejdå. Micke

Kommentarer
Postat av: amalia

heeej mickey:D..hehe skönt att due e lycklig..lr att du mår bra..very good 2 see:)..hoppas de ordnar sej me handen hörru:(..du funderar inte på å softa lite me joggingen va:P..hehe du börjar bli LITE besatt:P..hehe nemen nerrå..klart du ska..if u like it:P.hehe hare gott..vi ses imorrn:D..take care aaaight?..ciao!

2006-03-08 @ 22:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback