En Fin Tisda

Ja du då vart d tisdag....

En rolig dag har det varit, med evolutions-föreläsning, kompis-buffe hemma, innebandy domare och så avsluta me lite innebandyträning me LO:s damer..hah, inte damer men tjejer :P Madde rädda typ alla mina straffar men men...DU e Duktig DU Madde...

HAde besök av ante, fia, andy o lollo som käka hos mig ida å d va ju lite kul...
Sen håppas jag de är nöjda me mina domarkunskaper som ännu en gång sattes på prov.
Valberg, du skylder mig cash!!! Aja, jag vet vart du bor så jag hämtar din TV om du inte ger mig pengar:P

Jaja...försökte ringa dig i går men du tog inte tlf..hmm...känns på nåt sätt lite "stranded" men vännerna säger ba att jag ska köra hårt så why not?...do I have anything to lose? dåså...Allt d goda är 3:D
Ps. Like your smile and laughter...

Robert dissa mig i skolan å stack hem..hmm..not good.
Prov i morn å d blir stenhårt. thorsten kräver ju 95% minimum....


Lita djupa tankar idag faktisk. Handlar om livet och hoppet. För d mesta bara positiva tankar, d e så jag gillar de.. Ska sitta på mitt fantaskiska rum och bara ta d lugnt i dag, tänka över livet och hur jag ska försöka leva bäst NU!!!!

Love you all:)
Your Mike


Kommentarer
Postat av: tossa

micke du är en fråga utan svar! ;P

2006-03-21 @ 20:39:42
Postat av: amalia

....

2006-03-21 @ 23:16:20
Postat av: Clara

Äre så?
Ja snart ska jag ge mej in 100% i den här kampen :P Jag ska vinna den oxå hade jag tänkt, oh yeah!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback