Fear - Humans Biggest Problem?

Fear

It tie our lips
It burn in our hearts
We hate it
But it keeps us safe

Fear

We hold on to it
We use it like protection
We hide behind it
Even knowing that it will destroy us

Fear

Can't use words for it
A controling feeling
A pain in the as
But our friends in hard times


Såja, några ord om fruktan/rädsla. Kanske ger någon nåt att tänka över.
Sov inget i natt och får väl kanske ingen sömn i natt häller om jag inte snart lägger mig.

Sega stunder nu för tiden. Ska man säga?... Stranded? Stuck? JAg vet ej.
Men me..Livet rullar på och det är ju positivt :D

Great love / Micke


Kommentarer
Postat av: Jossan

Jovisst man gör så gott man kan :)
Att inte kunna sova är bland det jobbigaste som finns, jag hoppas det blir bättre för dig, man mår så mycket bättre om man får sova ordentlig.
Gud är med dig.

Postat av: amalia

yo mike..men du MÅSTE sova...du blir juh seg:S.(segare):P.hehehe...LLÄGGG DEJ NU!

2006-03-29 @ 20:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback