Freaky Friday

Hellu my dear friends...

Så var det veckoslut, och som i alla veckoslut så kommer en oppsummering:

Vecka 9 har varit en knasig, seg, men lycklig vecka ochd finns massa posetivt me den. Summa sumarum så har den varit bra men den har också haft sina deppiga stunder och svaga moments.
"man är bara så stark som sitt svagaste"

Nu måste jag komma ihåg å tacka er som tog er som kommentera i bloggen. Special thanx to Amor Cupido.

Annars så rullar livet på. Möte i kväll, sen ska jag ta d lungt på lörda o sönda. Men kommer självklart skriva ner mina djupa hälg-tankar för er :D

Jag måste bara berätta för dig en tanke som flög inn i mitt huve här i morse:
Man kommer aldrig längre än vad man själv förväntar sig.
Med andra  ord; din målsättning bestämmer hur d ska gå för dig i livet, på alla områden. Vi tänker ofta att saker bara blir som de blir men allt har orsaker och i botten vill oftast våra beslut ligga i botten. Det e klart d finns undantag men jag pratar nu om vardagliga livet. Vi har alla olika förutsättningar osv men botten för lyckan och livs-succes ligger i de valen du gör. Du har säkert hört ordspråket "du väljer ditt liv" och d e sant! Du väljer, (ungefär allt d du gör e val), din väg.


"I think there is choice possible to us at any moment, as long as we live. But there is no sacrifice. There is a choice, and the rest falls away. Second choice does not exist."  - Muriel Rukeyser
 
Tänkte jag skulle ut å jogga men d snöar...kanske kanske inte...
Byee
Love from Mike


Kommentarer
Postat av: ..challiz..

Riktigt bra!!Kort och enkelt.. Sant att man aldrig kommer längre än man väntar sig, livet handlar om visioner, att tänka steget längre, störra än där man är! so keep on //Charlotte

Postat av: Cupido.

Hej!

Kul att du tackar mig "in public" jag uppskattar när folk tar till vara på det jag säger och sedan tackar för det! Men glöm inte, jag är här för dig. Att hjälpa och stötta dig! För, som sagt, det var ju inte för intet jag siktade och sedan avfyrade min kärlekspil.

Kör hårt! Du har inget att förlora. Glöm inte de tre (3) magiska M:n. Må lycka och välgång vara med dig!

//Amor, Cupido kärleksguden.

2006-03-04 @ 00:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback