Joy, ohh sweet joy...

When life becomes worth living
When sunshine force away the shadow
When true joy hides in the heart
joy
When pain have to surrender

Then I know I've found the sweet joy

When the day is bright
When sorrow is far away
When the true me step forward
When all things turns beautyfull

Then I know I've found the sweet joy

When I see you

Then I know I've found a true friend
                                                                   /Mike

Vackra ord, tycker du inte? Måste ba säga att jag e otrolig glad nu för tiden även om jag inte sover så mkt. Glädjen e inte från mig sj, utan från anden i mitt inre. Tack gud för glädjen!

Dagen  dag har varit rörig men soft. Inte en hård dag exakt, men jag måste ha sånna chilldagar för att orka me. Plugg plugg plugg i dag hemma. Natur, svenska, idrott o hälsa och lite engelska. Inta alltid lika kul men så är det ju bara. Ska jag få bra betyg så får jag betala me tid.

Men måste bara säga att jag är otroligt tacksam för alla er där ute, min vänner och kompisar.
Utan er hade jag inte klarat av skolan. Ni är ljus i min vardag.

Great thanx an' love, Mikeé


Kommentarer
Postat av: atoossa

det måste vara den SÖTASTE bäbisen i världen!! ohh jag döööör!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback