Livet är härligt

Livet...mm...

Som smaken av den ljuvligaste honung
Som doften av den skönaste ros.
Det är så det ska vara.

Livet har numera stabliserad sig på en lycka och livsglädje.
Det finns inget jag ser mörkt på, framtiden är ljus.
Varför?..Därför att när det stormar omkring så finns det en plats vart friden alltid finns.
I Guds famn, där han omsluter dig om du bara tillåter honom.

Aldrig förr har mitt liv varit så skönt, aldrig förr så harmoiskt.
Livet rör sig i rätt riktning och jag formas till den jag vill va, min identitet är grundad.
Va har framtiden? inte vet jag...men om vi fokusera på glädjen så blir livet lättare... Sen rekomenderar jag att vara kär...man blir helt varm på insidan:D

Idag på chapel så prata Torleif om beslut och jag tyckte det låt bekannt, helt till jag kom på att jag själv för nån vecka sen skrev om just detta i min blogg...just va han prata om...kanske d va meningen att jag skulle predika d  :P  haha..

http://mrkolflaath.blogg.se/2006/march/freaky-friday.html

Där kan du läsa d jag skrev om du e intresserad...eller du som missa chapel ; )
Eller kanske du som inte kom till skolan ;) ja du ja ;)

Har d bra.
A lot of love - Mike


Kommentarer
Postat av: amalia

braaa inställning..me like:D:D..man blir glad mickey...=D =D =D..hihi..äkta DONT WORRY BE HAPPY =D = D ..heheh vi ses hare bra:D..peace bye

2006-03-16 @ 18:30:02
Postat av: arash

kanske är det du som ska aktivera dig i politikens värld? Det behövs bra talare...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback