Saturday Night Live

Good Evening Everyone

Så var det Lördag kväll och jag e utkörd och trött, även om denna lörda så väll som alla andra lördagar har varit rätt så skön. Jag har gjort nyttiga och onyttiga saker, men bara roliga.

Idag dömde jag äntligen innebandymatcher igen. 2 stk 93or-matcher, men d gick inget vidare..Dvs den första matchen gick skitdårligt och jag sög fett...dEn andra matchen va oke...Hoofff...jag hatar att döma dårligt men man kommer ba inn i fel rytm och man blir lite "borta" o gör massa fel. Men d va endå kul eftersom jag får massa erfarenhet... och pengar:D

JAja...jag hade en rolig konversationpå msn idag..Lite filosofisk kanske, men det e ju ba bra, jag älskar ju sånt..Än en gång måste jag får tacka Amor Cupido för dennas goda råd och jag måste säga att dessa råd bara har blivit lyckade. JAg e alltid öppen för läsarnas kunskap:D

Kännslo-livet e på topp...Kärleken lever...

"Love has nothing to do with what you are expecting to get, it's what you are expected to give -- which is everything." - Anonymous

Och min Favorit:

"Love does not begin and end the way we seem to think it does. Love is a battle, love is a war; love is a growing up."  -James Baldwin

Jag hoppas ni alla får en lyckad kväll!

Love Mickey

Kommentarer
Postat av: ..challiz..

Tack för kommentaren och vad du sa ikväll.. jag måste nog lägga till lite funderingar nu på morgondagens blogg :P hehe
Ja, man är ofta trött o utkörd på Lördagar, det var väl därför Gud gav oss söndagen som vilodag ;)
Berätta.. varför är allt på topp? Filosofisk konversation?
och jaa.. kärleken lever så länge du tror på den!
Vet du vad ett Italiensk ordspråk säger "Den vet föga om kärlek som alltid talar om den" tänk på den du, prata inte för mkt ;) Och att tillägga till James Baldwin, det komiska "Kärleken börjar med en belägring och slutar som ett ställningskrig" - Marcel Achard
Så kämpa, bara du förblir välbehållen Mike..
/jag igen

Postat av: Mike

Ja syftet var att beskriva kärlek, inte kriget :P

haha..bye

2006-03-04 @ 23:37:50
URL: http://mrkolflaath.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback