Sunday Morning

Hej hej :D

Då var det söndag och vilodag...eller?
Vilodag ere kanske inte exakt, för skolarbete kallar på mig.
Jaja, jag vilade ju i går så det blir nog bra endå.

I går gick jag på bio :D Syrran(miriam) fråga om jag ville så vi åkte på "V för Vendetta".
Riktig bra film med allt vad bra filmer ska inneholda;

kärlek - så varm och mjuk och levande
hat - mot det onda och mot diktatur
hämnd - så rättvis som en hämd bara kan vara

återupprättelse - de onda försvinner och friheten kommer tillbaks

vendetta

Jag rekommenderar er att se den.

Efter filmen så åkte vi till storvreta där vi va ett gäng som kolla på Carolas vinnst i Melodifestivalen.
Hon var bäst helt enkelt. Sedan satt vi o prata till det blev natt...
En riktig skön kväll....även om något fattades ; )

Aja...ni får ha en super söndag!!!

Love Mike


Kommentarer
Postat av: amalia

heeey mikey:D..ere bra?..aha så den e bra,jo ja funderar på å sen den:)..jo carola va väldigt bra:D...men va treevligt me lite filmkväll å så..ajuste diggar din gröööna bakrunde,fett nice++++++
hare bra vi ses in school..aaight bye

2006-03-19 @ 21:00:20
Postat av: atoossa

lovar dig att jag ska se den filmen

2006-03-21 @ 20:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback