Viva La Wednesday

God Dag Gottfolk!

Så, då var det mittwoche igen och as always middlweek is kaos....
D va 3 språk där, men om du begriper nåt, denna dagen är aldrig den samma. Jag menar det finns en klassisk månda, tisda, freda, osv....men onsdag e alltid annorlunda sig själv.

I dag tog jag en privat sovmorgon. till 13:P....men jag sover dårligt på netterna.. o sen e jag bare allmänt trött..
Men men...d blir bra. D gör d alltid.

I går så fickjag veta att I'll have to make my move soon...kan inte ba låta tiden löpa...Då rinner det ut i sanden as always. Men va e my move?...hur ska jag veta va jag ska göra.. hur feg är jag igentligen...Vart e mitt mod?
JAg ska vara så ärlig me dig som jag kan, för det har jag lovat mig självt att jag ska va här på bloggen. Det finns inte mycket jag är skraj för, men varför e jag skraj för att visa kännslor? Är det bara att jag är rädd för att bli avvisad eller är det nåt annat?...Inte vet jag. Mn ändå, she's beautiful :D


"The fearless are merely fearless. People who act in spite of their fear are truly brave."  - James A. Lewis

Ja ja...ska gå å äta.

Byee.. Love Micelangelo

Kommentarer
Postat av: amalia

mm ja håller me dej..onsda=KAOS..:S...alltid hender de nå knas...haha viken sovmorronoxå:P.hehe
mm jo u betta make your move soon broooshaan:)..
så fåru de lixom gjort..även om de kan va läskigt.
after all-u have 2 know...whats goin on..aight?
hare bra..hoppas du sover bättre inatt;)..
peace......

2006-03-01 @ 18:39:33
Postat av: ..challiz..

Tjaa Micke.. kommentera var det! hmm.. finns ju mycket att säga men som sagt vill du komma nånvart you gotta make a move.. bara en människa som tar risker är fri - det låter som ett citat från dej hehe! Lycka till grabben.. i allt..!

2006-03-01 @ 19:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback