Då vart d torsdag...

Hejsan

Då var det kristi himmelfärd och värsta biten av skolåret gjord och bara en vecka och 4 prov från total frihet. Jag måste erkänna att jag har lite nerver för den nesta veckans svårigheter men jag tror d kommer gå strålande...Så d så...

Dömde en fotbollsmatch i morse (som jag hade glömd om inte jag hade ställt in mibil larmet för en vecka sen) och det gick lysande. Gult kort, förövrigt mitt första, en straff  och 3 mål. Men d var dock en dålig start på lovet med bara knappa sex timmar sömn...Hmf..men jag ska inte gnälla ;-)

Måste berätta en amazing grej som hände i går natt. D e nämligen så att jag har min kusin Torbjörn från norge på besök och vi blev sittande ute igår till kl 3 på natten o prata. Han är uppvuxen i ett kristent hem och så men har i många år levt avskild och borta ifrån Gud. Han sa själv att han aldrig hade varit peronelig kristen, men när vi pratade o diskuterade i går kväll så bestämde han sig slutligen att ge sig över till Gud helt och hållet. Helt underbart!!!!! Yezzz..... Han var övertygat om att han ville leva rent med Guds hjälp. Seger!!! Han ba frälsnings bön om syndernas förlåtelse och Guds hjålp o hela paketet!!!

Woohaa....Superkul...
51387-26
Och till dej som inte har gjort d samma...Gör DET!!!!
hitta friden och glädjen o renheten!!!

Med dessa ord lämnar jag er för dagen.

Great Love Micke


Kommentarer
Postat av: Lillfisk

Tack, du är snäll du :)
Underbart att höra om din kusin, otroligt!
Ha ett fortsatt underbart lov!

2006-05-26 @ 10:30:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback