En fin fin måndag :)

Hej hej du kära vän...

Nu är det sista officiella skolvecka och jag har lite småsaker att fixa. Ett litet ekonomiprov i morn bitti och sen får vi tillbax matte-nationella :-O hur gick d tro?
mi bästis broshan
Annars så är det underbara tider fyllda med träning o roligheter :D
Idag hade vi fotboll på gympan, så jag fick ett bra löp-pass där,
sedan var d rakt till gymmet (hade bara gympa idag:D )
och vilket skiftande väder!!! sol, regn, sol, regn, hagel osv...
Sen fick jag ett lite ryck o körde ett träningspass nu i kväll..ehh...
natt? nu e kl halv 3...illla...
Har blivit påverkad / influerad av en viss träningsnarkoman:p
känn dig skyldig...haha ;-)
min bästis, min lilla, muskliga kärlek ; )

Italien om en dryg vecka, mitt älskade Italien... Blir nog ett bra och härligt tränings-läger. Perfekt med tio dagar individuell träning, lite styrka, kondition, fart, bollkännsla, teknik....Ahhh...underbart..come to papa!!!!!
Men sola, massage, avslappning, bada och dyka hör också me. Kanske även lite shopping:-o

Men nu måste jag sova! Ska upp om drygt fyra timmar...

Love ya all! // Micke

Kommentarer
Postat av: Anonym

på tal om fotboll :P sparka in folks ben sådär!
haha, ja träffade isak efter er lektion, han kunde inte gå..! du får ta d lugnt hörru ;) cya around

Postat av: Lillfisk

Haha, tacktack big fish :) Jag har inte smygtränat, vad jag vet :) Det är väl mera så att du lägger upp alla bollar fint och så handlar det om att inte missa :)

2006-05-31 @ 16:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback