En Lång Vecka...

Jo du d har gått ett tag sen jag hade tid att komma hit å skriva lite av mig.
Det händer mycket och jag tycker att tiden inte räcker helt till men man får ju använda den tid man har på bästa möjliga sät. Förvalta den som det heter...
Träning, träning och åter träning...Skola, sömn och plugg...d e va jag hinner med...
Sen ner till morsan en gång i bland för att umgås lite me henne...Kom en tjej o fråga efter min lillasyrra i dag. "ne hon e hos sin mamma" sa jag...sen tänkte jag; hmmm, det verkar som om det alltid varit såhär.
Jag måste säga att jag i denna situationen har omstäld mig så totalt att det inte länger känns konstigt.
Jaja...Life goes on...

Studier är huvud-temat de nästa veckorna. Prov och uppgifter tills jag blir galen..
Tenta upp lite här å där för att säkra lite Mvg´s...inte dumt..
Nu skriver jag ferdig min filosofi-uppsats om Freud medans jag hör på Sting - Stolen Car...Ganska skönt å bara softa såhär...

Men hur det går på kärleksfronten är ovetande....Kanske ett negativt tecken men d verkar mera ba stå still liksom...Jag vet inte...Inte sååå duktig när det kommer till sånna här grejer...Man kanske skulle gå nån kurs :-P
Haha..skämt åt sido, så får vi se. Det man inte strässar blir ofta bra...Time will show...

Anyway..Jag måste kämpa vidare med läxor...
SNX

Love Micke

Kommentarer
Postat av: en du känner

Livet är inte alltid lika lätt. Men du mognas ju hela tiden... Det ser alla runt om dig.

Kämpa på

2006-05-15 @ 18:21:38
Postat av: Jossan

Hej Fisk, självklart, jag har alltid rätt! :D

2006-05-15 @ 20:33:11
Postat av: Anonym

Jag tror jag har en lösning!
Men har jag modet att tillåta en förändring?
Har du?

2006-05-15 @ 22:46:31
Postat av: La Boss

Tell me my friend...What is your salution?

2006-05-16 @ 18:38:07
Postat av: pimp

vem e du och var e mike?

2006-05-20 @ 20:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback