Oj va tiden flyr

Hello Amigos..

Då var det slut på skolvecka 20 och bara 2 veckor kvar till lovet...
Men d e inte över föräns det är över..Jag har 4-5 prov kvar att göra och några uppgifter därtill.
Ingen latmask kan slingra sig ur livet lyckad...eller?.. Bara jag inte gör allt arbete förjäves...

Sen var d träning o matcher. Fotbollen tar upp mkt tid, 2 träningar o två matcher i veckan. Sen två gympass och två konditionsträningar ska jag hinna med. JAg lever så o si på skola o träning o match. Det är det mesta jag hinner med. Missa även bio me Madde på månda som vi nästan hade bokat inn...inte bra...

När du nu hör detta så förstår du ju att jag inte hittar så mkt tid och överskott att sitta här varje dag och skriva, men jag vill endå be om förlåtelse till er reogna läsare för att jag inte skriver mer.
Nu SKA jag skriva minst 3-4 ggr per vecka  om inte mer, så får du lite mer att läsa på :-D

Kan ju förövrigt berätta lite om mina matcher som har varit bara lyckade. Fossball
Första matchen söndag förra veckan så vann vi 2-0 med B-laget.
Jag hade båda assist. På onsdar denna veckan så vann vi 3-2 där
jag igen hade 2 assist och en andra-assist. Idag spela jag för första
gången med A-laget o vi vann 4-3. Jag hade uppspelet / tredje-assist
på ett av målen, men fick "bara" 30 minuter på plan. Var dessutom ett
dåligt tecke o d regna. Sämst förutsättningar för min vänsterdojas
perfekta innlägg....
Men d gick ju bra endå så jag ska inte klaga:D

Lite tömd på energi nu o måste ladda upp mig lite.

Hejdå / Love Micke


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback