Summertime

Helloe :D

Det varma lendet
Den varma solencoupee
De vakra ögonen
Den underbara våren

Som en vind i mitt segel
Som parodi i harmoni
Kaos som blev trygghet
Grunden är stark

Från insidan och ut
Min själ den strålar
Frågan är nu här
Har du mig kär?

Yezz då var poesien på plats och som du kanske förstår så är jag på strålande humör.
En undebar o härlig dag är över. Årets första vattenkrig startad av Fia o Andy tog jag tag i.
Shoppa på IKEA massor av fina grejer. två stolar, ett lite bord, en fin matta till mig, sen 3 nya soffor o massor av smågrejer. samanfattar det - KUL!!!!

JAja, Hur är det ställt me lilla micke nu som mamma inte bor hemma och livet är förändrad?
Jag känner harmoni!!!! Jag mår bra... jag kan prata me alla som jag vill o mår prima.
I går satt jag uppe till 3 på natten o kollade mina utbildningsmöjligheter och min framtid.
Inte vet jag, men möjliheter finns d massor av.

I helgen hade jag besök av Tommy min vän från Norge o han ska gå bibelskolan nästa år och bo hos mig. Superkul!!!!!! Som sagt framtiden är ljus.

Sen finns denna flicka som jag tyvärr inte hunnit prata mkt me på senaste. Men kanske d förändras nu som jag får lite mer tid. She's fabolus. She's all that....

Take Care, Love Mike

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback